
בשינויים הדינמיים של הטכנולוגיה הניידת, שבה חדשנות פוגשת חוויות משחק סוחפות, Black Shark נכנסה לשוק המשחקים של אוסטרלים.
שילוב של תחרויות וקמפיינים מרתקים בפלטפורמות המדיה החברתית במטרה לא רק הגביר את המודעות למותג אלא גם הניע מעורבות שבסופו של דבר יצרה מכירות מרשימות.
שוק המשחקים באוסטרליה קטן יותר בהשוואה למדינות אחרות, אך הגודל ימשיך לגדול במהירות, במיוחד בשנת 2021. זו הופכת להזדמנות עבור הלקוח שלנו להפיץ את ה-Black Shark לשוק, ולכן אנו עוזרים להם להכין את האסטרטגיה לקמפיינים במדיה החברתית שלהם כדי לקדם את המוצר, למודעות למותג ולחנך את השוק לגבי תכונות הדגם העדכניות ביותר.
אנחנו מנהלים את שני הקמפיינים והמודעות שלהם במדיה החברתית כדי להעלות את המודעות למותג, מכיוון ש-Black Shark הוא מוצר חדש שיושק. אנו מוודאים שהזרימות משלימות את המסע של קהל היעד להתעניינות במוצר Black Shark על ידי ראיית הטיזר במודעות ופרסום במדיה החברתית שיפנה אותם לאתר.
אנחנו מסוגלים להפוך לשותפים עם Mwave, המסחר האלקטרוני במשחקי המשחקים הגדול ביותר באוסטרליה כדי להגיע ליותר לקוחות. לא רק מדיה חברתית ושיתוף פעולה עם Mwave, תכננו גם את שיווק הדיוור הישיר האלקטרוני (EDM) כדי להזכיר להם את המוצר ולספר את התכונה המעמיקה. זהו צעד אחד קרוב יותר להגעה לקהל, לביקור באתר ולביצוע הרכישה.