
הלקוח שלנו הולך לקדם את מוצרי Laifen כדי למשוך יותר לקוחות מאז שהם רק התחילו להיות המפיץ של Laifen באוסטרליה.
כשחקן חדש בשוק, מטרת הלקוח שלנו היא לבנות מעורבות לקוחות ולהגביר את הנראות המקוונת שיכולה להוביל למכירות, והכל בתקציב נמוך. במקום למכור מוצר, אנחנו רוצים להראות לקהלי היעד שהם מוכרים שיער יפה כדי לקדם את מוצר לייפן.
אנחנו למדים שקהל היעד שלנו, במיוחד נשים, רוצה לראות איך מוצר עובד, הם רוצים לראות את התוצאות כי אנחנו יודעים שיש להם בעיות בגלל שיער פגום והתחמם יתר על המידה. זה תואם לייפן כמותג שצריך לשייך לשיער בעל מראה מדהים. הצוות שלנו מבטיח שכל צילום, כל מילה, כל אלמנט בסרטון צריך להיות מכוון ומכוון כדי להדהד את הצופים ולהניע אותם לפעולה.
אנו מאמינים ש'פחות זה יותר' כשמדובר בהצגת המוצר שלנו. אנו יוצרים צילומים אותנטיים ועריכה מינימלית כחיבור שקוף בין המוצר לקהל. לכן אנו נמנעים מהאפקטים המפוארים והסטים היקרים במהלך תהליך הצילום ועריכת הווידאו. לניהול תעבורה אנחנו רוצים להפנות אותם לאתר שבו הם יכולים לצפות בסרטון היוטיוב שמוטמע באתר שלנו שיוביל אותם לקליק אחד בלבד מרכישת המוצר. אותם סרטונים בפלטפורמת יוטיוב מפנים אותם גם לאתר.
באמצעות שילוב של תוכן וידאו ממוקד ואסטרטגיות יעילות לניהול תעבורה, סדרת הסרטונים שלנו באמת הביאה לתוצאות משפיעות כדי להגדיל את התנועה לאתר ואת שיעור ההמרה. החוויה החלקה מהלמידה וההיכרות עם המוצר מהמדיה החברתית הופכת לביקור באתר לייפן ולרכישת המוצרים.